نمیشه برگردی؟
نويسنده :niloofar
تاريخ: سه شنبه 4 فروردين 1394 ساعت: 23:38

امروز حالم خیلی خرابه 

اخه رفتم سره خاکه مرتضی 

دوباره دلم گرفت 

دوباره دلم براش تنگ شد

فک میکردم وقتی برم پیشش اروم میشم

اما نه داستان اونجوری که فک میکردم نبود

دلتنگی کم که نشد هیچ بیشترم شد

نمیدونم چی کار کنم 

خدایاااااااااااا کمکم کن

دارم دیوونه میشم 

پس کی این دلتنگی ها تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟

دیگه خسته شدم

توروخدا مرتضی رو برگردون که دیگه 

طاقت نداریم

مرتضی خیلی دلم برات تنگ شده

نمیشه برگردی؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید